Останнім часом почастішали скарги клієнтів ПриватБанку на дії фінустанови. Один із останніх відгуків, опублікований на веб-сайті Мінфін, свідчить про незадоволення клієнта ПриватБанку блокуванням його банківської картки.

Докладніше про те, ПриватБанк може заблокувати картку без попередження, інформує zn.ua.

Клієнт розповів, що отримав повідомлення від ПриватБанку про те, що його картку заблоковано за підозрою у шахрайстві. Він зв'язався з банком, щоб з'ясувати причину, і повідомили, що інший клієнт звинуватив його в отриманні оплати за неіснуючі послуги.

Клієнт стверджує, що він не робив жодних шахрайських дій. Він пояснив, що продав свої активи на біржі Binance і натомість отримав гривні. Однак фінансовий моніторинг ПриватБанку вважав, що це є підозрілою транзакцією.

Клієнту запропонували сплатити заборгованість за кредитним лімітом, щоб розглянути заявку на розблокування картки. Він погодився прискорити процес.

Протягом двох місяців клієнт намагався розібратися у ситуації. Він звернувся до поліції, але отримав відмову у порушенні кримінальної справи, оскільки не було матеріальних збитків. Також він намагався зв'язатися з людиною, яка подала скаргу на нього, але та не виходила на зв'язок.

У відповідь на запит Мінфіну ПриватБанк заявив, що блокування картки було здійснено відповідно до закону "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, отриманих злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню поширення зброї масової поразки". Відповідно до цього закону, банк зобов'язаний блокувати рахунки, якщо не може встановити походження коштів.

Клієнт ПриватБанку вважає, що його права було порушено, і має намір звернутися до суду.

Читайте також:

Приватбанк видасть українцям допомогу: як можна отримати 6 тисяч гривень

ПриватБанк попередив про обмеження щодо обміну валюти. Що потрібно знати

ПриватБанк попередив: для отримання грошей доведеться їхати до відділення